شنبه 1 اردیبهشت 1403
خانهنظام‌های رتبه‌بندیتازه‌های رتبه‌بندیتراز استان مرکزی در حوزه امنیت بسیار بالاست

تراز استان مرکزی در حوزه امنیت بسیار بالاست

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: رتبه و جایگاه استان در حوزه امنیت بسیار بالاست.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، سردار کیومرث عزیزی در حاشیه همایش عمومی فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این همایش یک همایش سالیانه مدیران و فرماندهان انتظامی استان است که با اهداف ارزیابی اقدامات انجام شده در حوزه ستاد اجرا و عملیات، بررسی نقاط ضعف و قوت، تقدیر از عملکرد، پیش‌بینی ماموریت‌های تا پایان سال و دانش افزایی و بصیرت افزایی صورت گرفته است.

وی افزود: دستاورد این همایش می‌تواند برنامه‌ریزی بهتر با ارزیابی نقاط قوت و ضعف و تقویت آنها باشد که براساس آن می‌توان خدمات خوبی را در راستای امنیت بخشی و ارتقا امنیت اجتماعی بویژه در حوزه هایی که مردم دغدغه دارند ارائه داد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در خصوص تشکیل پرونده برای نیروهای فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در هر سازمانی افراط و تفریط یا تخطی از مقررات ممکن است وجود داشته باشد و منکر این موضوع نمی‌توانیم باشیم و تمام موارد موجود به مراجع مربوطه معرفی شده است.

عزیزی در خصوص رتبه و جایگاه استان در شاخص امنیت اجتماعی، اضافه کرد: در بحث امنیتی، استان در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد، اخیرا حوزه امنیت و مدیریت در استان از طریق وزیر کشور تقدیر شد.

وی ادامه داد: رتبه امنیتی استان در تراز بالایی قرار دارد که البته نقش مردم در این خصوص بی‌تاثیر نیست.

عزیزی با اشاره به اینکه استان مرکزی در حوزه سرقت رتبه پانزدهم کشوری را به خود اختصاص داده است، اضافه کرد: یکی از جرائم شایع در استان برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر و معتادان و نزاع است که البته در 4 سال گذشته در نزاع فردی و جمعی کاهش وجود داشته است.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید