پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبراجتماعی و شهریتداوم محدودیت‌ها در جاده‌های شمالی

تداوم محدودیت‌ها در جاده‌های شمالی


وزارت راه و شهرسازی جزئیات محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی چهارشنبه ۲۵ تا شنبه ۲۸ مهرماه را اعلام کرد.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، بر این اساس تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران- سمنان- مشهد ممنوع است.

در طول این مدت محدودیت‌های ترافیکی استان‌های شمالی نیز ادامه خواهد داشت. بر این اساس از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به مرزن‌آباد تردد انواع وسایل نقلیه ممنوع است و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز تردد از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

در آخر هفته پیش رو، تردد انواع وسایل نقلیه سنگین در محور چالوس ممنوع است و در محور هراز نیز تردد کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه ممنوع خواهد بود.

پنج محور رامیان به شاهرود، شمشک به دیزین، ایلام به اسلام‌آباد غرب، پونل به خلخال و املش به اطاقور به دلیل مداخلات جوی تا اطلاع ثانوی مسدود خواهند بود. همچنین در طول این مدت در آزادراه تهران- کرج و محورهای چالوس و تهران- قم به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای در برخی نقاط محدودیت‌هایی برای تردد وجود خواهد داشت.

وزارت راه و شهرسازی همچنین آمار تردد جاده‌ای در ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرده که حاکی از افزایش ۱.۲ درصدی ترددها در روز اخیر بوده است. در این زمان آزادراه کرج به تهران با ثبت بیش از ۱۲۸ هزار تردد پرترافیک‌ترین جاده بوده و پس از آن آزادراه‌های کرج به قزوین، قزوین به کرج، تهران به کرج و ساوه به تهران قرار گرفته‌اند.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید