چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
خانهخبرورزشیتاریخ‌سازی اسپانیا در شب رکورد شکنی راموس

تاریخ‌سازی اسپانیا در شب رکورد شکنی راموس


تیم ملی فوتبال اسپانیا در شب رکورد شکنی کاپیتان خود برابر نروژ با ترکیبی به میدان رفت که از یازده باشگاه مختلف تشکیل شده بود.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا و به نقل از آس، تیم ملی فوتبال اسپانیا شنبه شب در انتخابی یورو ۲۰۲۰ برابر نروژ قرار گرفت و به تساوی یک بر یک دست یافت. روبرت مورنو، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا با ترکیبی که به میدان فرستاد تاریخ‌سازی کرد. یازده بازیکن از یازده تیم مختلف برای لاروخا به زمین رفتند. برای نخستین بار است که لاروخا در ۹۹ سال اخیر با چنین ترکیبی به میدان می‌رود. این اتفاق پس از ۶۹۹ بازی رخ داد.

یازده تیم دیشب چلسی (کپا)، سویا (ناواس)، ویارئال (آلبیول)، رئال مادرید (سرخیو راموس)، پاری سن ژرمن (برنات)، ناپولی (فابیان)، بارسلونا (بوسکتس)، اتلتیکو مادرید (سائول)، رئال سوسیداد (اویارسابال)، رودریگو مورنو (والنسیا) و آرسنال (سبایوس) بودند.

این بازی یک رکورد دیگری بر جای گذاشت و سرخیو راموس توانست برای صد و شصت و هشتمین بار پیراهن تیم ملی اسپانیا را بر تن کند. او از رکورد ایکر کاسیاس عبور کرد. این نکات باعث شد دیدار اسپانیا و نروژ به یک بازی خاص تبدیل شود. همچنین اگر مردان مورنو بتوانند نهمین پیروزی‌شان را در دیگر بازی‌های این رقابت‌ها به دست آورند حضورشان را در یورو ۲۰۲۰ قطعی خواهند کرد.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید