جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیبورس هفته را مثبت به پایان رساند | افزایش ۳۰ هزار و...

بورس هفته را مثبت به پایان رساند | افزایش ۳۰ هزار و ۲۷۴ واحدی شاخص کل

بورس هوم پيج

بازار سهام امروز چهارشنبه ۲ مهرماه در ساعات اولیه روندی صعودی داشت و شاخص کل تا ۴۰ هزار واحد پیش رفت اما در میانه راه با افت همراه شد و در نهایت با افزایش ۳۰ هزار و ۲۷۴ واحدی بر سکوی یک میلیون و ۶۱۱ هزار متوقف شد.

به گزارش رتبه آنلاین از همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۳۰ هزار و ۲۷۴ واحد رشد رقم یک میلیون و ۶۱۱ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۵۵۱ واحد مثبت به رقم ۴۱۳ هزار و ۴۳۰ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت یک میلیون و ۴۹۲ هزار معامله به ارزش ۱۴۴ میلیارد و ۷۴۱ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، معدنی و صنعتی چادرملو و بانک ملت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۳۲۲ واحد رشد رقم ۱۸ هزار و ۳۵ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۶۵۸ هزار و ۷۴۴ معامله انجام داده‌اند که ۳۱ میلیارد و ۱۶۸ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، سرمایه‌گذاری صبا تامین، پتروشیمی مارون، پتروشیمی تندگویان، بانک دی، بیمه پاسارگاد و سنگ آهن گهر زمین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید