پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیبورس قرمزپوش شد

بورس قرمزپوش شد

بورس هوم پيج

بازار سهام امروز سه‌شنبه ۸ مهرماه را کاهشی آغاز کرد و شاخص کل تا حدود ۲۸ هزار واحد عقب نشست و وارد کانال ۱.۴ میلیون واحد شد. بعد از ساعاتی شاخص کل ارتفاع کم کرد و در پایان کار بازار سرمایه با ۲۳ هزار و ۲۸ واحد کاهش بر روی پله یک میلیون و ۴۹۲ هزار واحد قرار گرفت و نتوانست سطح مهم ۱.۵ را بشکند.

به گزارش رتبه آنلاین از همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۲۳ هزار و ۲۸ واحد افت رقم یک میلیون و ۴۹۲ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۳۸۶۳ واحد منفی به رقم ۳۹۸ هزار و ۳۹۹ واحد رسید. معامله‌گران امروز ۹۸۶ هزار و ۹۹۹ معامله به ارزش ۸۶ میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندرعباس و مخابرات ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

همچنین س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین بیشترین تاثیر مثبت را بر روی این بازار داشت.

فرابورس نیز با ۱۰۸ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۴۵۳ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۷۲۵ هزار و ۲۱۳ معامله انجام داده‌اند که ۴۷ میلیارد و ۸۳۵ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی مارون و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین بیمه پاسارگاد، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، سرمایه‌گذاری صبا تامین و بانک دی بیشترین تاثیر منفی را بر این بازار داشتند.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید