پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیبورس تهران قرمزپوش شد | افت ۴۱ هزار و ۹۹۴ واحدی شاخص...

بورس تهران قرمزپوش شد | افت ۴۱ هزار و ۹۹۴ واحدی شاخص کل

بورس تهران قرمزپوش شد | افت ۴۱ هزار و ۹۹۴ واحدی شاخص کل

بازار سرمایه امروز یک‌شنبه ۳۰ شهریور را با روندی نزولی آغاز کرد و شاخص کل با افت ۴۱ هزار و ۹۹۴ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۶۵۷ هزار واحد نشست.

به گزارش رتبه آنلاین از همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۵۸ شاخص کل با ۴۱ هزار و ۹۹۴ واحد افت رقم یک میلیون و ۶۵۷ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۴۶۶۹ واحد منفی به رقم ۴۲۳ هزار و ۲۹ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۸۸۲ هزار و ۷۹۴ معامله به ارزش ۶۹ میلیارد و ۷۰۶ میلیون ریال انجام داده‌اند.

ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، بانک ملت و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. همچنین پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت بندرعباس بیشترین تاثیر مثبت را بر روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۱۷۳ واحد افت رقم ۱۷ هزار و ۹۴۷ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۴۵۱ هزار و ۱۱۳ معامله انجام داده‌اند که ۲۰ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی مارون، سنگ آهن گهر زمین، سهامی ذوب آهن اصفهان و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین بیمه پاسارگاد و پتروشیمی زاگرس بیشترین تاثیر مثبت را بر روی این بازار داشتند.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید