پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
خانهخبراجتماعی و شهریبهترین هتل‌ها در تور سوئیس

بهترین هتل‌ها در تور سوئیس

رز سفید

شاید بد نباشد این نکته را مدنظر داشته باشید که بیش از دو میلیون توریست هر ساله وارد شهر زوریخ می‌شود و در این شهر بیش از 110 هتل وجود دارد. پس انتخاب هتل مناسب، موضوعی نیست که آن را به شانس واگذار کنید. در ادامه با هتل‌های شاخص زوریخ آشنا می‌شوید.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا بنابر اعلام آژانس رزسفید جهان، اگر قصد سفر به سوئیس را دارید و مقصد شما شهر زوریخ است این را بدانید که این آژانس مسافرتی بهترین هتل‌ها را در تور سوئیس خود برای شما تدارک دیده است.

بهترین: هتل ویدر

مسلماً ویدر هتل اقتصادی نیست؛ ولی امکانات شگفت‌آور، خدمات بوتیک و موقعیت آن نسبت به “شهر قدیمی” برچسب قیمت آن را تا حد زیادی توجیه می‌کند. این هتل که جزو ساختمان‌های قرون‌وسطایی شهر زوریخ محسوب می‌شود، دسترسی خوبی به برخی از بارزترین جاذبه‌های گردشگری زوریخ، از جمله چشم‌انداز “لیندنف” و کلیسای “گراسمونستر” دارد. با ورود به فضای داخلی هتل نیز با دکوراسیونی دلبربا مربوط به میراث سده دوازدهم میلادی و همچنین هنرهای ظریف معاصر روبرو خواهید شد. ویدر دارای ۴۹ اتاق است که برای تزئین هر کدام از آنها از عناصر منحصربه‌فردی (از تیرهای چوبی سوخته گرفته تا گچ‌کاری) استفاده شده است.

به‌صرفه‌ترین: هاستل اقتصادی زوریخ

واژه “مقرون‌به‌صرفه” در شهر گرانی مانند زوریخ، تقریباً یک مفهوم کمیاب و غیربومی تلقی می‌شود؛ بنابراین اگر به‌دنبال یک اقامتگاه مقرون‌به‌صرفه در این شهر می‌گردید، احتمالاً باید دور هتل‌ها یک خط قرمز کشیده و سراغهاستل‌ها بروید. یک هاستل دنج و زیبا درست در شمال مرکز شهر زوریخ قرار گرفته است. خدمه “هاستل اقتصادی زوریخ” برخورد بسیار دوستانه‌ای با مهمانان دارند؛ اتاق‌ها بسیار تمیز و مرتب هستند و با دسترسی ساده به حمل‌ونقل عمومی، تنها ۱۵ دقیقه تا مرکز فاصله دارید. پس از بازسازی که اخیراً انجام شد، تمامی اتاق‌ها به سبک هنر پاپ تزئین شده‌اند. حوله، تلویزیون، اینترنت پرسرعت و گرمایش مرکزی از جمله امکانات موجود در تمامی اتاق‌ها است.

بهترین بوتیک: هتل بوتیک و اسپای بی ۲

بی ۲ با ده دقیقه فاصله از مرکز شهر زوریخ، ساختمان ریاست یکی از کارخانه‌های سابق زوریخ (در سده نوزدهم میلادی) را به تصرف خود درآورده است. معماری زیبای این ساختمان و چشم‌انداز خارق‌العاده آن رو به شهر، باعث شکوفایی آن شده است. کف تمامی اتاق‌های هتل از پارکتی از جنس پوب بلوط ساخته شده است؛ تمامی مبلمان‌ها طرحی هماهنگ دارند و همه حمام‌ها به دوش بارانی مجهز هستند. در کنار اینها، یک کتابخانه عظیم با بیش از ۳۳۰۰۰ جلد کتاب و ماشین قهوه‌ساز در دسترس تمامی مهمانان است. استخرهای آب‌گرم و اسپا هم که برگ برنده این هتل بوتیک محسوب می‌شوند.

بهترین برای خانواده‌ها: هتل ویلایی ای. ام. اِی

هتل ویلایی ای. ام. اِی یک گزینه چهارستاره عالی برای خانواده‌هایی است که به‌دنبال یک خانه موقت در زوریخ هستند. با یک پیاده‌روی کوتاه از هتل، خود را در کنار رودخانه لیمات خواهید یافت. همچنین با حدود ده دقیقه رانندگی می‌توانید به شهر قدیمی رفته و از جاذبه‌های خانوادگی آن لذت ببرید. برای اقامت‌های یک روزه، سوئیت‌های”جونیور” با یک اتاق‌خواب، صبحانه تازه، لباسشوئی و اینترنت پرسرعت در نظر گرفته شده است. پیشنهاد همراهان آژانس گردشگری رز سفید جهان برای اقامت‌های طولانی‌تر، رزرو سوئیت‌های “رزیدنتال” با دو اتاق‌خواب، آشپزخانه کاملاً مجهز، ماشین لباسشوئی و خشکشوئی شخصی و خدمتکار روزانه است.

نفیس‌ترین: هتل بور آلاک

هتل بور آلاک به مدت بیش از ۱۷۰ سال جزو لوکس‌ترین هتل‌های زوریخ بوده است. تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌هایاین هتل با سبک‌های نفیس متفاوتی ازجمله “آرت دکو” و “ریجنسی انگلیش” طراحی و در کنار آنها بروزترینفناوری‌ها در ساخت هتل به کار گرفته شده‌اند. دیوار تمامی حمام‌ها از جنس سنگ مرمر بوده و مجهز به سامانه گرمایش از زمین هستند. به‌دنبال یک اتاق لاکچری‌تر هستید؟! سوئیت “دلوکس ریور” با یک بالکن شخصی و چشم‌اندازهای خیره‌کننده، نفیس‌ترین گزینه‌ای است که هتل برای مهمانان بسیار ویژه‌اش در نظر گرفته است.

بهترین برای سفرهای کاری: هتل گلارینشوف

هتل گلارینشوف در قلب اقتصادی شهر زوریخ قرار گرفته است و تنها پنج دقیقه با بانک‌های “پارادپلاتز” فاصله دارد. این هتل فضایی در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید تا ۵۰ نفر را در آن میزبانی کنید. علاوه بر فضا، هتلگلارینشوف خدمات کترینگ و مدیریت برنامه شما را نیز می‌تواند بر عهده بگیرد. در داخل اتاق‌ها نیز یک میز کار بزرگ قرار گرفته است که نشانگر طراحی خاص این اتاق‌ها برای مسافرت‌های کاری است. اینترنت رایگان، قهوه‌ساز، تلویزیون ال. سی. دی و تشک‌های راحت ایرلاکس از جمله امکانات رفاهی اتاق‌های هتل گلارینشوف هستند.

انتهای رپرتاژ خبری

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید