جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراجتماعی و شهریرده بندی بهترین هتل‌آپارتمان‌های تهران

رده بندی بهترین هتل‌آپارتمان‌های تهران


هنگام سفر، مسئله اقامت در مکان‌های با کیفیت و ارزان همیشه دغدغه مسافران هست.

به گزارش رتبه آنلاین، بنابر اعلام جاباما، اگر همراه با خانواده یا جمعی از همکارانتان به تهران سفر می‌کنید و قصد رزرو هتلهای تهران را دارید، بهتر است نگاهی به هتل آپارتمان‌های تهران بیندازید. در مطلب امروز ما بهترین هتل آپارتمان‌های تهران را به شما معرفی می‌کنیم.

هتل آپارتمان وزرا تهران

هتل آپارتمان وزرا، هتل آپارتمانی سه ستاره (بالاترین درجه هتل آپارتمان) است که در مرکز شهر و در خیابان وزرا تهران واقع شده است. این هتل آپارتمان بسیار شیک و لوکس بوده و با امکانات بسیار خوب مانند، سالن ورزش و اینترنت پرسرعت آماده میزبانی از شما برای اقامت های بلندمدت است. هتل آپارتمان وزرا در نزدیکی وسایل حمل‌ونقل عمومی همچون اتوبوس‌های تندرو خط ولی‌عصر، متروی شهید بهشتی قرار گرفته است. هزینه هر شب اقامت در یک آپارتمان یک خوابه برای ۲ نفر در حدود ۹۷۰ هزار تومان است که در صورتی که برای رزرو از طریق سامانه رزرو اینرنتی هتل و اقامتگاه جاباما هتل خود را رزرو کنید، این رقم به ۸۵۰ هزار تومان کاهش می‌یابد.

هتل آپارتمان جم تهران

هتل آپارتمان جم تهران، هتل آپارتمانی لوکس و مجلل در شمال پایتخت است. اگر می‌خواهید در تهران اقامتی راحت و بی‌دغدغه داشته باشید، این هتل آپارتمان انتخاب ایده‌آلی برای شماست. به طور کلی، هتل آپارتمان مناسب افرادی است که دلشان می‌خواهد در محل اقامت راحت باشند و حسی شبیه به خانه خود داشته باشند؛ بنابراین شما هم اگر از این دسته افراد هستید و به دنبال اقامتگاهی لوکس می‌گردید، هتل آپارتمان جم تهران را رزرو کنید. این هتل علاوه بر سوئیت‌ها و آپارتمان‌هایی مجهز و لوکس و دسترسی مناسب به اتوبان‌های شهر، امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی نیز دارد. از جمله این امکانات می‌توان به یک باشگاه ورزشی بسیار مجهز اشاره کرد. هزینه هر شب اقامت در آپارتمان یک خوابه برای ۲ نفر در این هتل آپارتمان در حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است که در صورت رزرو اینترنتی هتل با جاباما این رقم به ۷۸۵ هزار تومان کاهش می‌یابد.

هتل آپارتمان سپهر تهران

هتل آپارتمان سپهر تهران، یکی از بهترین‌ هتل ‌آپارتمان‌های پایتخت است. این هتل آپارتمان لوکس در خیابان فرشته و در مناطق شمالی تهران واقع شده است؛ بنابراین اگر قصد سفر به تهران را دارید و رفت و آمدهای‌تان در شمال‌شهر است، هتل آپارتمان سپهر انتخاب بسیار مناسبی است. هزینه هر شب اقامت در یک آپارتمان ۲ خوابه برای ۲ نفر یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان است که در صورت رزرو این هتل شهر تهران، این رقم به ۸۷۵ هزار تومان کاهش می‌یابد.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید