چهارشنبه 29 فروردین 1403
خانهخبرورزشیبهترین بازیکن تمام ادوار از نظر گریزمان کیست؟

بهترین بازیکن تمام ادوار از نظر گریزمان کیست؟


مهاجم اتلتیکو مادرید انتخاب بهترین بازیکن تمام ادوار را سخت دانست و معتقد است می‌توان زین الدین زیدان را بالاتر از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی قرار داد.

به گزارش رتبه آنلاین از  ایسنا و به نقل از آس، آنتوان گریزمان در یک مصاحبه درباره دوران ورزشی‌اش صحبت کرد و پاسخ‌های خیلی جالبی داد. مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید به تحسین دیگو کاستا، په‌په و دی یانگپرداخت و به بهترین لحظاتش اشاره کرد.

بهترین بازیکنی که با او بازی کردید؟

دیگو کاستا به خاطر حمایتی که از من در زمین می‌کند. حضورش در زمین به من آزادی عمل بیشتری می‌دهد. او پسر خیلی خوبی است و خیلی خوب در زمین کار می‌کند. ما تنها با یک نگاه همدیگر را می‌فهمیم. بالاتر از همه او یک جنگنده است. کاستا را دوست دارم. داشتن او به عنوان یک هم‌تیمی در زمین عجیب است.

بهترین حریف؟

فرانک دی یانگ، بازیکن آژاکس چون خیلی تلاش کردم او را تحت فشار قرار دهم اما نتوانستم.

بهترین مدافع؟

په‌په چون همیشه پشت سر تو است. همیشه برتر از تو است و از او گذشتن خیلی سخت است.

بهترین بازیکن تمام ادوار؟

بستگی به دوران دارد اما بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو است. من بازی پله یا دیگو آرماندو مارادونا را ندیدم. پاسخ این سوال سخت است، هر بازیکنی سبک خاص خودش را دارد. همچنین نباید زین الدین زیدان را فراموش کرد که فاتح جام جهانی شده که مسی و رونالدو نتوانستند به آن دست یابند.

توانمندترین بازیکن؟

کیلیان ام‌باپه و عثمان دمبله.

بهترین لحظه بازیگری؟

زمانی که با رئال سوسیداد به لالیگا صعود کردیم. آخرین باری بود که پاهایم لرزیدند. در نخستین سال، جو، باورنکردنی بود. همه چیز برای من جدید بود.

بهترین شادی گل؟

گل اخیرم که در حال گیتار زدن بودم.

بهترین گل؟

با اتلتیکو برابر رئال سوسیداد.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید