جمعه 10 فروردین 1403
خانهاخبار روزبلیت هواپیما برای اربعین رکورد زد: 52 میلیون تومان!

بلیت هواپیما برای اربعین رکورد زد: 52 میلیون تومان!

 قیمت بلیت هواپیما به عتبات عالیات برای تاریخ اواخر مهر و اوایل آبان و در زمان زیارت اربعین، عدد و رقم هایی شبیه شوخی را به ما نشان می‌دهد.

به گزارش رتبه آنلاین از اخبار بانک، در شرایطی که هنوز پنجره پروازهای داخلی به مقاصد نجف و بغداد در سایت های فروش بلیت باز نشده است، پروازهای خارجی قیمت هایی از 10 تا 52 میلیون تومان و حتی بیشتر را از تهران به مقصد نجف عرضه کرده اند. با تلفن پشتیبانی سایت «علی بابا» تماس می گیرم و وی این رقم ها را تایید می کند و می گوید: این رقم ها منطقی نیست و البته هنوز پروازهای داخلی به مقاصد نجف و بغداد باز نشده است.

به گفته دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی، سقف نرخ بلیت پروازهای اربعین برای مشهد-نجف-مشهد دو میلیون و 800 هزار تومان و سقف نرخ بلیت پرواز تهران ـ نجف ـ تهران و تهران ـ بغداد ـ تهران دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

همچنین به گفته مقصود اسعدی سامانی، قیمت بلیت عتبات برای پروازهای اربعین در دیگر شهرها هم دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به صورت رفت و برگشت است. اسعدی سامانی افزود:‌ همچنین نرخ بلیت یک طرفه تهران – نجف و بالعکس یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و یک‌طرفه مشهد – نجف و بالعکس یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعیین شد.

منبع: خراسان
اخبار مرتبط

بیشترین بازدید