جمعه 31 فروردین 1403
خانهخبرورزشیبلاتکلیفی فدراسیون تنیس یک ساله شد/ چرا ثبت نام انجام نمی‌شود؟

بلاتکلیفی فدراسیون تنیس یک ساله شد/ چرا ثبت نام انجام نمی‌شود؟


با وجوداینکه ۷۱ روز از تعیین سرپرست برای فدراسیون تنیس می گذرد اما همچنان زمان انجام ثبت نام از کاندیداها برای انتخابات این فدراسیون اعلام نشده است.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، بلاتکلیفی فدراسیون تنیس با وجود تعیین سرپرست هم حل نشده و مشخص نیست وزارت ورزش چرا پروسه برگزاری انتخابات این فدراسیون را آغاز نمی کند.

فدراسیون تنیس یک سال است بدون رییس مانده و حتی ۹ ماه در انتظار تعیین سرپرست بود. نهم شهریور سال جاری بالاخره وزارت ورزش احمد نامنی را به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب کرد. باتوجه به اینکه وزارت ورزش همیشه عنوان کرده هدف از تعیین سرپرست برای فدراسیون ها این است  در فضای عادلانه شرایط برگزاری انتخابات را فراهم کنند اما ۷۱ روز از انتخاب سرپرست می گذرد. با این حال هنوز خبری از تعیین زمان برگزاری ثبت نام کاندیداها نیست و قدم اول هم برای تعیین تکلیف انتخابات تنیس برداشته نشده است.

این در حالی است که سرپرست فدراسیون دوومیدانی ۲۴ مهر تعیین شد  و بیستم آبان هم تاریخ آغاز ثبت نام کاندیداها اعلام شد.

مشخص نیست چرا تعیین تکلیف فدراسیون تنیس یک سال زمان برده و البته هنوز هم این بلاتکلیفی ادامه دارد. به نظر نمی رسد تعیین تاریخ برای آغاز ثبت نام کاندیداها کار سخت و پیچیده ای  باشد و تعلل در انجام این کار واقعا جای سوال دارد. نکته مهم  این است تجربه نشان داده  هر چقدر برگزاری انتخابات یک فدراسیون طولانی تر شده جز بیشتر شدن حواشی چیز دیگری نداشته است و بهتر است وزارت ورزش برای پایان دادن به حواشی این رشته  هر چه زودتر تکلیف آن را مشخص کند.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید