شنبه 1 اردیبهشت 1403
خانهکسب‌وکارهای دانش‌بنیاناستارتاپ‌هابرگزاری رویداد جذب سرمایه در حوزه آب و انرژی 

برگزاری رویداد جذب سرمایه در حوزه آب و انرژی 


۶ استارتاپ حوزه آب و انرژی در محل صندوق نوآوری و شکوفایی رئیس جهمور گرد هم آمدند. 

به گزارش رتبه آنلاین از بورس نیوز، علی ناظمی، معاون سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی اظهار کرد: دومین رویداد جذب سرمایه در سال جاری و در حوزه آب و انرژی که از حوزه‌های اولویت دار صندوق نوآوری و شکوفایی محسوب می‌شود برگزار شد.

وی ادامه داد: میزان سرمایه مورد نیاز برای طرح مذکور، ۱ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان (طی یکسال) و ارائه سهام ۲۰ درصدی شرکت برآورد شده که صرف توسعه دانش فنی محصول، نیروی انسانی و بازاریابی خواهد شد.

لازم به ذکر است استارتاپ “مولکولارسیو” ویژگی‌های پلتفرم را تشریح و میزان سرمایه‌گذاری مورد نیاز خود را ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای طرح تولید جاذب و کاتالیست اعلام کرد. استارتاپ بعدی «رایان» بود که در رویداد جذب سرمایه حوزه آب و انرژی ایده و نیاز سرمایه گذاری خود را ارائه کرد.

استارتاپ «اکساند» از شتاب دهنده آبان نیز محصول خود برای مدیریت شیرابه‌های زباله‌های شهری و پساب صنعتی را به سرمایه گذاران معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارتاپ یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان برای یکسال و سهام ۲۰ درصدی شرکت است که در توسعه دانش فنی محصول، نیروی انسانی و بازاریابی هزینه خواهد شد. هزینه این پلتفرم برای فروش به ۳۰۰ هزار کاربر ۵ میلیارد تومان برآورد شده و بازگشت سرمایه آن ۲۵ میلیارد تومان خواهد بود. این استارتاپ برای توسعه کار خود تقاضای سرمایه گذاری ۴ میلیارد تومانی و فروش ۳۵ درصد از سهام خود را ارائه کرده است. در پایان استارتاپ «انرکوین Enercoin» ایده کاهش مصرف انرژی با راهکار اجرای سیاست تشویقی را به اشتراک گذاشت.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید