شنبه 1 اردیبهشت 1403
خانهخبراجتماعی و شهریبرف و بوران در محورهای برف‌گیر شمال‌شرق استان سمنان

برف و بوران در محورهای برف‌گیر شمال‌شرق استان سمنان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از بارش برف در محورهای «شاهرود – آزادشهر»، شاهرود توسکستان هم‌چنین باد و بوران در محورهای روستایی کالپوش خبر داد.

به گزراش رتبه آنلاین، «احسان منصور کیایی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: براساس تصاویر دوربین‌های نظارت تصویری و گزارش همکاران راهداری رفت‌وآمد در همه محورهای این استان به‌صورت روان و عادی در حال جریان است.

وی با اشاره به شرایط جوی در این استان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بارش پراکنده برف در سه محور «شاهرود – آزادشهر»، شاهرود توسکستان و محورهای روستایی کالپوش وجود دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به لغزنده بودن این محورها تصریح کرد: به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی در این محورها الزامی است.

کیایی از هموطنان خواست با توجه به وضعیت جوی این مناطق از سفرهای غیرضرور به مناطق کوهستانی و برف‌گیر این استان اجتناب کنند و در صورت سفر از سیستم گرمایشی و تجهزات زمستانی خودروی خود مطمئن شوند.

وی با اشاره به پیش‌بینی‌های انجام شده اظهار کرد: توصیه می‌شود با توجه به برودت هوا و احتمال تداوم بارش‌ها از سفر شبانه به محورهای کوهستانی استان پرهیز کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در پاسخ به پرسشی در خصوص ممنوعیت‌های ترافیکی این استان یادآور شد: محور «شاهرود – رامیان» تا گردنه اولنگ تنها محور این استان است که به‌علت فقدان ایمنی لازم تا اطلاع ثانوی تردد در آن ممنوع اعلام شده است.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید