جمعه 31 فروردین 1403
خانهخبربرخی به مسئولین خرده می‌گیرند که از سر بیکاری، تئاتر می‌بینند!

برخی به مسئولین خرده می‌گیرند که از سر بیکاری، تئاتر می‌بینند!

پروین داداندیش، مشاور اجتماعی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌گوید برخی در فضای مجازی به مسئولان و وزرا خرده می‌گیرند که آن‌ها حتما بیکار هستند که به دیدن تئاتر می‌آیند اما مساله این است که مسئولان ما باید به دیدن نمایش‌ها، فیلم‌ها و کنسرت‌های موسیقی بنشینند تا به درک درستی از نیازهای هنرمندان و مردم برسند و از آن‌ها حمایت کنند.
به گزارش رتبه آنلاین، پروین داداندیش، مشاور اجتماعی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه گذشته پنجشنبه پنجم بهمن‌ با حضور در تئاترشهر به دیدن نمایش «آکواریوم» به کارگردانی سیامک احصایی نشست.

داد‌اندیش ابتدا با اشاره به حمایت از آثاری که دغدغه اجتماعی دارند، گفت: «در شورای اجتماعی کشور که ریاست آن با رئیس‌جمهور است جلسات منظم ماهانه برگزار می‌شود و من به نمایندگی از وزیر ارشاد در این جلسات شرکت می‌کنم. مسئله آسیب‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین مباحث مطروحه درین شوراست.»

او همچنین درباره این که آیا مسئولان در ایامی غیر از جشنواره تئاتر فجر هم به دیدن نمایش‌های روی صحنه خواهند نشست، گفت: «معتقدم دیدن آثار روی صحنه وظیفه ما در وزارتخانه است و باید مسئولان محترم را مجاب کنیم که به دیدن نمایش‌های روی صحنه بنشینند. معمولا خانواده‌های مسئولان هم راغب هستند که به دیدن آثار مختلف بنشینند و بیشتر آقایان هستند که سرشان شلوغ است و شاید کمتر فرصت کنند که به دیدن تئاترها بیایند. نکته دیگر هم این است که برخی در فضای مجازی به مسئولان و وزرا خرده می‌گیرند که آن‌ها حتما بیکار هستند که به دیدن تئاتر می‌آیند اما مساله این است که باید مسئولان ما به دیدن نمایش‌ها، فیلم‌ها و کنسرت‌های موسیقی بنشینند و شور و علاقه مخاطبان را ببینند تا به درک درستی از نیازهای هنرمندان و مردم برسند و از آن‌ها حمایت کنند.»

منبع : خبرآنلاین

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید