جمعه 31 فروردین 1403
خانهخبرورزشیبرخی‌ها باید کشتی را رها کنند

برخی‌ها باید کشتی را رها کنند

عضو شورای فنی کشتی آزاد با بیان اینکه برخی کشتی‌گیران پا به سن گذاشته باید راه را برای جوانترها باز کنند گفت: من هم زمانی این کار را کردم چرا که به هر حال دوران قهرمانی یک روز به پایان می‌رسد.

به گزارش رتبه آنلاین، ابراهیم جوادی در گفتگو با ایسنا، درباره ارزیابی خود از برگزاری مرحله نخست انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و شکست ناشیانه نفرات با تجربه همچون مصطفی حسین‌خانی در دیدار فینال اظهار کرد: حسین‌خانی متاسفانه اشتباه کرد و همانند مسابقات جهانی که از حریف ژاپنی پیش بود، در ثانیه‌های پایانی بر اثر اشتباه خود شکست خورد، اینبار نیز در حالیکه از داداش‌پور جلو بود بر اثر اشتباه امتیاز از دست داد و شکست خورد. او برای موفقیت باید اشتباهاتش را برطرف کند.

دارنده 4 مدال طلای جهان بابیان اینکه یکسری از کشتی‌گیران که در رقابت‌های انتخابی تیم ملی حضور داشتند، سن قهرمانی‌شان گذشته و باید راه را برای جوانترها باز کنند گفت: این کشتی‌گیران باید بپذیرند که جای خود را به جوانترها بدهند. من هم زمانی این کار را کردم چرا که به هر حال دوران قهرمانی یک روز به پایان می‌رسد و نباید اصرار داشت به هر شکل ممکن ماند. نفرات پا به سن گذاشته نباید سد راه جوانترها شوند تا کشتی ایران از این بابت ضربه نخورد.

وی در ادامه با ابراز رضایت نسبی از سطح فنی رقابت‌های مرحله نخست انتخابی تیم ملی خاطرنشان کرد: مسابقات نسبت به گذشته از سطح کیفی بهتری برخوردار بود و با وجودیکه یکسری از کشتی‌گیران شرکت نکرده بودند اما شاهد رقابت های جذاب بودیم. از سوی دیگر مردم نیز استقبال خوبی از این رقابت‌ها داشتند و نشان دادند هنوز هم به کشتی علاقه زیادی دارند.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید