جمعه 10 فروردین 1403
خانهاسلایدر اصلیایران میزبان نخبگان مدیریت دنیا

ایران میزبان نخبگان مدیریت دنیا

افتتاحیه نشست سالانه آسیا و اقیانوسیه (هاب 2018) صبح امروز با سخنرانی  محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رییس جمهور و  پدرام سلطانی نایب رییس اتاق بازرگانی افتتاح شد.

به گزارش رتبه آنلاین، ایران برای اولین بار میزبان مشاوران بین‌المللی مدیریت و خبرگان علم مدیریت در جهان است و به همین منظور تهران روزهای ۳ و ۴ اردیبهشت میزبان برگزاری این گردهمایی در محل سالن همایش‌های صدا و سیما است.

بر اساس این گزارش، انجمن مشاوران بین المللی مشاوران مدیریت ایران از سوی شورای بین المللی مشاوران مدیریت، نشست سالانه آسیا و اقیانوسیه (هاب 2018) را برگزار می‌کند. این کنفرانس فرصت مناسبی را در اختیار مدیران و سازمان‌های تولیدی و خدماتی قرار می‌دهد تا ضمن تبادل دانش روز مدیریت با صاحبنظران و بزرگان علم مدیریت و توسعه همکاری‌های بین‌المللی خود با همتایان جهانی، قابلیت‌ها، توانمندی‌ها و نیز امنیت و شکوفایی کشور مان را به نمایش بگذارند.

برای اولین‌بار است که در حوزه مشاوره مدیریت ایران تجمیع این تعداد از کارشناسان و صاحب نظران جهانی در ایران و بهره‌مندی از تجارب و یافته های آنها امتیازی است که میزبانی  این«نشست سالانه شورای بین‌المللی موسسات مشاوره مدیریت آسیا-اقیانوسیه 2018» را نصیب ایران می‌کند.

مهمانان برجسته این نشست، علاوه بر کارشناسان و صاحب نظران کشورهای مطرح در منطقه آسیا-اقیانوسیه، از کانادا، سوییس، هلند و استرالیا و… نیز حضور خواهند داشت.

بسیاری از این مهمانان، پیشرو در صنعت مدیریت جهانی بوده‌اند. حضور دبیر اجرایی اتاق فکر کشور چین، مشاور ارشد انجمن بهره‌وری کشور سنگاپور، خزانه‌دار شورای بین الملل مشاوران مدیریت از کانادا و نیز رییس انجمن مشاوران مدیریت کره جنوبی صحه‌ای بر این ادعاست که این افراد از برجسته‌ترین صاحب نظران در کشورهای خود و سطح جهان هستند.

منبع : عصر اقتصاد- الهه فابریکی اورنگ

 

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید