با دیدن حیات وحش کشورهای مختلف، روستاها و حتی فیلم های مستندی که برای ماجراجویی ساخته می شوند، اشتیاق برای سفر می تواند چندین برابر شود. در اینجا سعی شده با به تصویر کشیدن بخش کوچکی از زیبایی‌های دنیا، شما را به سفر ترغیب کنیم. این مقاصد از طرف سایت گردشگری boredarticles به عنوان برترین مقاصد برای تنها سفر کردن انتخاب شده‌اند. انتخاب این مقاصد براساس هزینه‌ی سفر، امنیت، دسترسی و فرهنگ جامعه‌ی میزبان بوده است. با لست‌سکند همراه باشید.

  • جزیره بالی، اندونزی

یکی از ارزان‌ترین کشورها در این لیست، کشور اندونزی و جزیره بالی است. هر چند بالی همیشه در تصور ما یکی از مقاصد لوکس محسوب می‌شود ولی شاید برای شما جالب باشد اگر بگوییم می‌توانید با 25 دلار یک اتاق کاملا راحت به همراه سه وعده غذا و نوشیدنی داشته باشید. شمال بالی به نسبت دیگر قسمت‌ها ارزان‌تر هم هست. در هر صورت بالی یکی از مقاصد قابل دسترس و ارزان محسوب می‌شود.

جزیره بالی، اندونزی

جزیره بالی، اندونزی

جزیره بالی، اندونزی

جزیره بالی، اندونزی

  • اسکاتلند

اسکاتلند همیشه جزو مقاصد مهاجرتی بوده است و کمتر در لیست مقاصد گردشگری قرار می‌گیرد. اما باید بگوییم اگر به حیات وحش منحصر به فرد، چشم اندازهای بدیع شهری و فرهنگ بومی  علاقه‌مند هستید، اسکاتلند می‌تواند مقصد جذابی برای شما باشد. سفرهای آفرودی در این مقصد بی‌نظیر است و می‌توانید تجربه‌ی امنی در عین تنها بودن در اینجا داشته باشید..

اسکاتلند

اسکاتلند

اسکاتلند

اسکاتلند

  • ایتالیا

ایتالیا با زمین‌های پوشیده از درختان سبز زیتون، شهرهای تپه‌ای و سواحل مهیج، همیشه یکی از مقاصد پر طرفدار گردشگران بوده است. در تمام طول سال، شهرهای ایتالیا پر از گردشگران مختلف است. شما با خیال راحت می‌توانید تنها به ایتالیا سفر کنید و غذاهای مختلفی را تست کنید، در میان معماری شهری باقیمانده از سالهای دور قدم بزنید، و در انتها برای کسب آرامش بیشتر در کنار دریای مدیترانه آفتاب بگیرید.

ایتالیا

ایتالیا

ایتالیا

ایتالیا

  • ویتنام

بله درست می خوانید، ویتنام در این لیست قرار دارد. ویتنام با داشتن غذای ارزان، اقامت راحت، خدمات مطلوب و با کیفیت و در کنار این موارد، مردم مهربان برای قرار گرفتن در این لیست بهترین گزینه است. البته اگر تنها سفر می‌کنید بهتر است به شهرهای حومه‌ای سر نزنید و فقط به هانوی بروید. این شهر به تنهایی می تواند کل سفر شما را کامل کند.

ویتنام

ویتنام

ویتنام

ویتنام

  • فرانسه

تصور لیست مقاصد سفر بدون فرانسه کمی برای سفر دوستان عجیب خواهد بود.  فرانسه برای همه‌ گردشگران جذاب است. اینکه برج ایفل را به تنهایی ببینید یا به همراه همسفران خود به دیدن آن بروید، چیزی از محبوبیت این سازه کم نمی‌کند. اما اگر تنها به برج ایفل سر زدید برای اینکه در صف‌های طولانی و کسل کننده‌ی خرید بلیط نایستید بهتر است آن‌ را از قبل رزرو کنید. فرانسه علاوه بر برج ایفل، پر از موزه و گالری‌های مختلفی است که در طول سال به گردشگران خدمات ارایه می‌دهد. امکانات و خدمات مطلوب در این کشور با هر هزینه‌ای قابل دسترس است و در کنار همه‌ی این موارد، امنیت این کشور شما را برای تنها سفر کردن به این مقصد ترغیب می‌کند.

فرانسه

فرانسه

فرانسه

فرانسه

  • آفریقای جنوبی

ژوهانسبورگ معروف به شهر طلایی، یکی از مهمترین مقاصد گردشگری در سال 2018 است. ژوهانسبورگ علاوه بر جذابیت‌هایی که برای خرید ایجاد می‌کند، می‌تواند شما را به یک ماجراجویی شهری هم دعوت کند. در نزدیکی ژوهانسبورگ نیز یکی از مهم ترین پارک‌های ملی آفریقا قرار دارد که می‌توانید به تنهایی به این پارک بروید و از سفرهای آفرودی لذت ببرید.

آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی

  • تایلند

تایلند همیشه مقصد جذابی برای گردشگران بوده است و در این بین، بانکوک مشهورترین شهر تایلند در میان گردشگران است. جزایری مانند پاتایا، فی‌فی، پوکت و چانگ مای در میان گردشگران شهرت زیادی ندارند. چانگ مای می‌تواند برترین مقصد گردشگری برای کسانی که تنها سفر می‌کنند، باشد. چشم‌اندازهای فوق‌العاده‌ی این شهر در کنار دیوارهای دفاعی بازمانده از قرن سیزدهم می‌تواند ساعت‌ها شما را جذب خود کند.

تایلند

تایلند

تایلند

تایلند

  • مراکش

شاید مراکش به عنوان یک کشور گردشگری شهرت زیادی نداشته باشد اما این کشور می‌تواند جاذبه‌های منحصر به فردی به شما ارایه کند. تصور گذشتن از صحرای آفریقا به همراه کاروان شترها می‌تواند تجربه‌ فوق‌العاده‌ای باشد.

مراکش

مراکش

مراکش

مراکش

  • ترکیه

ترکیه در سالهای اخیر علاوه بر اینکه تلاش فراوانی برای توسعه‌ اقتصادی کشور خود داشته، در زمینه‌ گردشگری نیز در میان گردشگران و لیست‌های مقاصد جذاب، جای گرفته است. با هر هدفی به ترکیه سفر کنید، می‌توانید خدمات مختلفی دریافت کنید. هزینه‌ سفر به ترکیه به نسبت سایر مقاصد، بسیار ارزان است. ترکیه جزو کشورهایی است که در طول سال گردشگران زیادی به آن سفر می‌کنند و این نشان از امنیت بالای این کشور دارد.

ترکیه

ترکیه

ترکیه

ترکیه

  • نیوزلند

شاید کمی عجیب باشد که در این لیست نیوزلند، کشوری کوچک و آرام در اقیانوسیه نیز قرار دارد. اما نیوزلند همیشه یک مقصد جذاب برای گردشگرانی که تنها سفر می کنند بوده است. این کشور با طبیعت فوق العاده‌ خود، سالیان سال است که کارگردان‌های فیلم های هالیوودی را به سمت خود جذب می کند. نیوزلند یک جهان کوچک است.

نیوزلند

نیوزلند

نیوزلند

نیوزلند