چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
خانهخبرخواندنی‌هااپلیکیشن گردشگری بام ایران در چهارمحال و بختیاری رونمایی شد

اپلیکیشن گردشگری بام ایران در چهارمحال و بختیاری رونمایی شد


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری از رونمایی اپلیکیشن گردشگری بام ایران در استان برای ایام نوروز ۹۸، خبر داد.

به گزارش رتبه آنلاین، مرتضی بلالی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در راستای خدمات به مسافران و گردشگرانی که وارد چهارمحال و بختیاری می‌شوند، اپلیکیشن گردشگری بام ایران در استان راه‌اندازی می‌شود.
وی با بیان اینکه با هماهنگی اپراتورها در ورودی شهر چتر وای‌فای همگانی به صورت رایگان نصب خواهد شد، تصریح کرد: ارائه خدمات به گردشگران از جمله مسیر مراکز تفریحی و گردشگری، استفاده از نقشه برای ستادهای اسکان، نمایشگاه و فروشگاه‌های صنایع دستی، اطلاعات خانه مسافر، مدارس آموزش و پرورش و سفرهای پیشنهادی به مسافران از موارد کاربرد این اپلیکیشن خواهد بود.
بلالی تاکید کرد: امروز همزمان با مانور سراسری خدمات سفر، اپلیکیشن گردشگری بام ایران در استان رونمایی شد و تا ۲۰ فروردین به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
وی خاطرنشان کرد: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا هنگام ورود گردشگران به استان برای ایام نوروز ۹۸، یک پیامک به مسافران داده شده تا ضمن خوش‌آمدگویی به آنان لینک راهنمای نصب اپلیکیشن گردشگری بام ایران برای این افراد ارسال شود.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید