جمعه 10 فروردین 1403
خانهاسلایدر اصلیانجام بازدید شرکت مهندسی برق و الکترونیک قشم ولتاژ

انجام بازدید شرکت مهندسی برق و الکترونیک قشم ولتاژ

جلسه بازدید شرکت مهندسی برق و الکترونیک قشم ولتاژ، 23 اردیبهشت 98 در محل شرکت برگزار شد.

به گزارش رتبه آنلاین،  این جلسه با حضور فرشید شکرخدایی مدیرعامل، حسن فروزان فرد رییس هیات مدیره و پریسا فرمانی مسئول پیگیری رتبه‌بندی گروه پارسیان هوشمند (مجری رتبه بندی) حضور داشتند و از نزدیک با روند فعالیت‌های این شرکت آشنا شدند.

در این جلسه رتبه اولیه کسب شده با توجه به مدارک ارسالی  به شرکت مذکور اعلام شد و با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بررسی‌های تکمیلی در خصوص ادامه روند کار انجام شد.

به گفته مسئولان گروه پارسیان هوشمند، امکان بهبود رتبه شرکت مهندسی برق و الکترونیک قشم ولتاژ وجود دارد و بر همین اساس مقرر شد تا  مسئولان  این شرکت در 7 روز کاری مستندات تکمیلی جهت بهبود و نهایی شدن رتبه را به دبیرخانه رتبه بندی ارسال کنند.

معرفی شرکت

شرکت مهندسی برق و الکترونیک قشم ولتاژ (سهامی خاص)  بیش از 18 سال سابقه فعالیت دارد و در سال 1380 موفق به اخذ نمایندگی شرکت SIEMENS آلمان و در سال 1388 موفق به اخذ نمایندگی شرکت kinco چین برای فروش تجهیزات و سیستم ها و خدمات فنی مهندسی در زمینه برق صنعتی، اتوماسیون صنعتی و ابزاردقیق شد.

در حال حاضر این شرکت با بهره گیری از کادر فروش ، فنی، تعمیرات، سرویس رفع عیب، SSE، آموزش و اجرای پروژه؛ خدمات خود را به مصرف کنندگان در صنایع مختلف از قبیل نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع فلزی، خودرو سازی، قطعه سازی، مواد غذایی، سیمان، نساجی، صنایع لاستیک، شیشه، چوب کاغذ، نئوپان، صنایع دارویی، سیم و کابل، صنایع ماشین سازی و دستگاه سازی دانشگاه ها و مراکز فنی حرفه ای ارائه می‌کند.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید