سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403
خانهنظام‌های رتبه‌بندیانتشاراتانتشار کتاب‌هایی درباره سینما، سیاست و مدیریت

انتشار کتاب‌هایی درباره سینما، سیاست و مدیریت

کتاب

کتاب «اَبَرسینما» نوشته ویلیام براون با ترجمه اکرم ورشوچی‌فرد و پیام زین‌العابدین، «رمانتیسم سیاسی» نوشته کارل اشمیت با ترجمه نیره توکلی و «چگونه یک مدیر عالی باشیم» نوشته جینو ویکمن و رنه بوئر با ترجمه هدی جلائی‌فر منتشر شد.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، کتاب «اَبَرسینما» نوشته ویلیام براون با ترجمه اکرم ورشوچی‌فرد و پیام زین‌العابدین در ۳۸۴ صفحه، با شمارگان ۷۷۰ نسخه و بقیمت ۵۷ هزار تومان توسط نشر کتاب پارسه منتشر شده است.

نوشته پشت‌ جلد کتاب: نویسنده در این کتاب، دیدگاهی نوآورانه را درباره سینما در عصر دیجیتال مطرح می‌کند. از همان‌ صفحه نخست با متنی شیوا موجه می‌شویم که دستورالعملی جامع برای مطالعه سینمای معاصر در اختیار ما قرار می‌دهد… حضور فیلم «باشگاه مشت‌زنی» به‌عنوان نقطه مرجع اصلی و ثابت در سرتاسر کتاب احساس می‌شود.

وارنا باکلند، سردبیر فصلنامه «نقد جدید مطالعات سینما و تلویزیون»

اثری تفکربرانگیز که مشتاقانه خواندن آن را به علاقه‌مندان سینما توصیه می‌کنم… نویسنده کتاب در ایجاد الگویی جدید برای اندیشیدن و ارائه‌ استدلال نظری درباره سینما در عصر دیجیتال موفق عمل می‌کند. این کتاب، اثری بسیار مهم و ارزشمند است چون اغلب هنگام بحث درباره سینمای معاصر یعنی سینمای دیجیتال – چه درباره ویژگی‌های فنی و چه وجوه زیبایی‌شناسی آن ناگزیر از اصطلاحات و مفاهیم رایج سینمای پیشا-دیجیتال کمک می‌گیرد.

نیکولاس رامبز، نویسنده و نظریه‌پرداز سینما 

همچنین کتاب «رمانتیسم سیاسی» نوشته کارل اشمیت با ترجمه نیره توکلی در ۲۶۴ صفحه، با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و قیمت ۳۹۵۰۰ تومان توسط نشر یادشده منتشر شده است.

نوشته پشت‌ جلد کتاب: کارل اشمیت را هم هابز دوران جدید و هم پدرخوانده فلسفی نازیسم نامیده‌اند. اما چه چیزی باعث شد که او یکی از سرآمدان نظریه‌پردازی سیاسی و حقوقی در قرن بیستم باشد؟ پاسخ را باید در قدرت او در سخن‌وری و استدلال، آن هم در دفاع یا رد مواضع سیاسی مختلف یافت که گاه در دوره‌های مختلف تغییر می‌کرد. کسی که رمانتیسم سیاسی را می‌خواند، هرگز نمی‌تواند تاثیر و قدرت استدلال وی را نادیده بگیرد.

این کتاب او پژوهشی تاریخی است که همچون دیگر آثار مهم اشمیت، نقد سیاسی بنیادینی را عرضه کرده است. وی در این اثر، از مفهومی از عمل سیاسی دفاع می‌کند که استوار است بر مفاهیم خیر و شر، عدالت و بی‌عدالتی و حمله به انفعال سیاسی که معلول تجربه رمانتیسیسم سیاسی است.

کتاب «چگونه یک مدیر عالی باشیم» نوشته جینو ویکمن و رنه بوئر با ترجمه هدی جلائی‌فر نیز در ۱۶۸ صفحه، با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و قیمت ۲۵ هزار تومان از سوی نشر کتاب پارسه منتشر شده است.

نوشته پشت‌ جلد کتاب: اگر کارکنان شما، هر روز، «بهترین عملکرد» خود را در محیط کار ارائه دهند، چه تاثیری بر درآمد خالص خواهد داشت؟ تحقیقات و مطالعات بارها نشان داده که اکثریت کارکنان در محیط کار، دلسوزی و اشتیاقی نسبت به کار ندارند ولی این شرایط قابل تغییر است. بیشتر اوقات، تفاوت بین کارکنان بی‌تفاوت و کارکنان دلسوز، ناشی از یک عامل است: مدیریت.

در «چگونه یک مدیر عالی شویم»، دو متخصص برجسته کسب‌وکار، فرآیندی روشن و عملی را در اختیار روسا و مدیران می‌گذارند تا بیشترین بهره‌وری را از کارکنان خود دریافت کنند. در این کتاب، ابزارهایی معرفی می‌شوند که توسط بیش از ۳۰۰۰۰ مدیر در صنایع مختلف استفاده شده و کارآمدی خود را در بهبود عملکرد سازمان و افزایش شور و اشتیاق در کارکنان ثابت کرده است.

 
اخبار مرتبط

بیشترین بازدید