جمعه 10 فروردین 1403
خانهتجارتاصناف و اتاق‌هااقتصاد را به باد دادند و اتاق کاری نکرد

اقتصاد را به باد دادند و اتاق کاری نکرد

حمیدرضا سهیلی فرد کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی استان خراسان جنوبی انتخابات اتاق بازرگانی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه اقتصاد را به باد دادند و اتاق کاری نکرد، گفت: در بحث نقل و انتقالات مالی و پولی هم عملکردی از سوی اتاق را شاهد نبودیم.

به گزارش رتبه آنلاین، سهیلی فرد در گفتگو با «اتاق نیوز» گفت: اتاق خراسان جنوبی در این دوره در خصوص بحث های آموزشی و برگزاری این  دوره عملکرد خوبی داشت و در سایر موراد من موردی را ندیدم.

این فعال اقتصادی در خصوص نقش اتاق و آنچه در فعالیت این تشکل اهمیت اساسی دارد، گفت: مهم ترین نقشی که اتاق باید ایفا کند و نمی کند تسهیلگری و کمک به توسعه روابط تجاری که باید انجام شود، چه در حیطه صادرات و واردات است، در حالی که ما در خصوص این نقش حداقل در سال جاری هیچگونه عملکری و نقشی را از سوی اتاق شاهد نبودیم و در این خصوص حتی در صدور بخشنامه های خلق الساعه هم نتوانست دفاعی داشته باشد.

کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه اقتصاد را به باد دادند و اتاق کاری نکرد، افزود: در بحث نقل و انتقالات مالی و پولی هم عملکردی از سوی اتاق را شاهد نبودیم و من در درصدد هستم در صورت انتخاب در اتاق این دوره، با توجه به روابط کاری و مشکلاتی که دراین مدت درگیر آن بودم، پیگیری مطالبات افرادی که در عرصه اقتصادی فعالند اعم از تجار و تولیدکنندگان را داشته باشم.

وی پیگیری مطالبات این بخش ها را از طریق استانداری و بانک ها شاخص ترین هدف خود از کاندید شدن دراتاق بازرگانی خراسان جنوبی برشمرد.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید