چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیافت و خیز بورس تهران | رشد ۶ هزار و ۹۴۵ واحدی...

افت و خیز بورس تهران | رشد ۶ هزار و ۹۴۵ واحدی شاخص کل

بورس هوم پيج

بازار سرمایه امروز شنبه ۲۹ شهریور را با روندی نزولی آغاز کرد و در ساعت اولیه بازگشایی شاخص کل تا حدود ۱۸ هزار واحد افت کرد اما پس از ساعتی مسیر حرکت بورس عوض و شاخص کل در روندی صعودی با ۶ هزار و ۹۴۵ واحد رشد عدد یک میلیون و ۷۱۱ هزار واحد را ثبت کرد.

به گزارش رتبه آنلاین از همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۵۸ شاخص کل با ۶ هزار و ۹۴۵ واحد رشد رقم یک میلیون و ۷۱۱ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۵۵۷ واحد منفی به رقم ۴۲۸ هزار و ۶۴۳ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت یک میلیون ۲۲۴ هزار معامله به ارزش ۷۲ میلیارد و ۶۶۶ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر، معدنی و صنعتی چادرملو و گسترش نفت و گاز پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین بانک ملت و مخابرات ایران بیشترین تاثیر منفی را بر روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۱۵۸ واحد افزایش رقم ۱۸ هزار و ۷۸ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۶۱۸ هزار و ۱۲۸ معامله انجام داده‌اند که ۲۵ میلیارد و ۴۲۱ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی مارون، بیمه پاسارگاد، سنگ آهن گهر زمین، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی تندگویان و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید