سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیافت سنگین بورس تهران در ساعات اولیه

افت سنگین بورس تهران در ساعات اولیه

بورس هوم پيج

بورس تهران امروز دوشنبه ۱۷ شهریور ماه را با افت سنگین آغاز کرد. شاخص کل بازار سرمایه در ساعات اولیه با ۳۲ هزار و ۸۰۷ واحد کاهش بر روی پله یک میلیون و ۶۱۴ هزار واحد ایستاد.

به گزارش رتبه آنلاین از همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۱۰ شاخص کل با ۳۲ هزار و ۸۰۷ واحد افت رقم یک میلیون و ۶۱۴ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۳۹۰۲ واحد کاهش به رقم ۴۳۷ هزار و ۸۹۰ واحد رسید. معامله‌گران امروز ۳۰۸ هزار و ۴۸۰ معامله به ارزش ۲۷ میلیارد و ۱۷۵ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، سرمایه‌گذاری غدیر، گسترش نفت و گاز پارسیان، معدنی و صنعتی گل گهر، فولاد خوزستان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۲۹۱ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۴۷ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۲۴۴ هزار و ۴۰۱ معامله انجام داده‌اند که ۸ میلیارد و ۳۰۱ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی مارون، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، بانک دی، گروه توسعه مالی مهر آیندگان، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید