شنبه 1 اردیبهشت 1403
خانهاسلایدر اصلیاعلام نتایج اولیه رتبه‌بندی صنعت غذایی کوروش

اعلام نتایج اولیه رتبه‌بندی صنعت غذایی کوروش

در راستای رتبه بندی کسب و کارهای ایرانی، جلسه بازدید شرکت صنعت غذایی کوروش  11 خرداد در محل آن شرکت برگزار شد.

به گزارش رتبه آنلاین، در جلسه یاد شده رتبه اولیه این شرکت با توجه به مدارک ارسالی  ارایه و مقرر شد تا مستندات تکمیلی  جهت بهبود و نهایی شدن رتبه به دبیرخانه رتبه بندی ارسال شود.

بر پایه این گزارش، در این جلسه فرشید شکرخدایی مدیرعامل، حسن فروزان فرد رییس هیات مدیره و پریسا فرمانی مسوول پیگیری رتبه‌بندی گروه پارسیان هوشمند (مجری رتبه بندی) حضور داشتند و از نزدیک با روند فعالیت‌های این شرکت آشنا شدند.

بر پایه این اطلاع، با توجه به مدارک ارسالی شرکت مذکور رتبه اولیه با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بررسی شد و مطابقاعلام مسئولان گروه پارسیان هوشمند، امکان بهبود رتبه شرکت صنعت غذایی کوروش وجود خواهد داشت.
بر این اساس مقرر شد تا در7 روز کاری  مستندات تکمیلی  جهت بهبود و نهایی شدن رتبه به دبیرخانه رتبه بندی ارسال شود.

معرفی شرکت
شرکت صنعت غذایی کورش از شرکتهای زیرمجموعه گروه صنعتی گلرنگ است که در سال 1380 با نام کشت و صنعت گلبرگ بهاران با هدف توسعه کسب و کار و ورود به حوزه صنايع غذايي آغاز به کار کرد.

از بدو تاسیس شرکت، تولید محصولات متنوعي چون انواع روغن‌هاي خوراکي، دانه زيتون، روغن زيتون، رب گوجه‌فرنگي، تن‌ماهي، کنسروجات، انواع مربا، ترشي و… با برندهای اویلا، فامیلا و کیمبال در برنامه کار قرار گرفت.
در شروع کار، تولید محصولات با رویکرد بهره گیری از ظرفیت خالی کارخانجات کشور، به صورت برون سپاری آغاز شد. اولین کارخانه خود را در سال1392 در شهرک صنعتی حیدریه در استان قزوین خریداری و راه اندازی کرد و یک سال بعد پروژه احداث کارخانه صنعت غذایی کورش در شهرک صنعتی اشتهارد آغاز شد.

در حال حاضر تولیدات شرکت در دو کارخانه اشتهارد و تاکستان صورت می پذیرد. همچنین با هدف تکمیل زنجیره تامین و اهداف کیفی و اقتصادی دیگر، مخازن ذخیره روغن شرکت صنعت غذایی کورش به ظرفیت ۳۶۰۰۰ تن در بند امام خمینی(ره) در سال 95 افتتاح شد.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید