شنبه 1 اردیبهشت 1403
خانهاسلایدر اصلیاعلام رتبه‌بندی اولیه شرکت گسترش فناوری خوارزمی

اعلام رتبه‌بندی اولیه شرکت گسترش فناوری خوارزمی

جلسه رتبه بندی اولیه شرکت گسترش فناوری خوارزمی در محل کارخانه شرکت واقع در گرمدره در تاریخ 13 شهریور ماه سال جاری برگزار شد.

به گزارش رتبه آنلاین، فرشید شکرخدایی مدیرعامل گروه پارسیان هوشمند، پریسا فرمانی مدیرعامل شبکه بهینه کاوی ایران (یکی از شرکت های زیرمجموعه گروه پارسیان هوشمند) و محمد امین کرمی مسوول هماهنگی پرونده رتبه بندی از طرف گروه پارسیان هوشمند (مجری رتبه بندی) و آقایان دیبایی مدیر فروش و بازاریابی، روح الهی مدیر تحقیق و توسعه و خانم فرزانه حسینی طالقانی نماینده مدیریت در جلسه حضور داشتند.

رتبه بندی اولیه این شرکت توسط فرشید شکرخدایی ارایه شد و ایشان توضیحاتی در این زمینه وضعیت فعلی شرکت با توجه به مستندات ارسالی ارایه کردند و درباره مشوق های ارایه شده توسط مرکز کلی رتبه بندی صحبت کردند. در ادامه از کارخانه بازدید شد و انبارها، آزمایشگاه و… مورد بازدید قرار گرفت و در انتها زمانی یک هفته ای به این شرکت جهت ارسال مستندات تکمیلی داده شد.

معرفی شرکت

شرکت گسترش فناوری خوارزمی با تکیه بر دانش و تجربه متخصصان مجرب و با سابقه در زمینه تولید کاتالیست های مصرفی صنایع پتروشیمی، فولاد و پالایشگاهی به عنوان کالاهای استراتژیک و قلب واحدهای تولیدی این مجتمع ها تاسیس گردید. شناخت کامل فرآیندهای صنعتی، متغیرهای موثر در مکانیسم و سینتیک واکنش ها، تسلط بر روش های سنتز و تولید مواد، استفاده از فناوری های نوین و به روز در عرصة دانش کاتالیست های صنعتی از خصوصیات ممتاز این شرکت است.

سرمایه بزرگ شرکت گسترش فناوری خوارزمی، بهره گیری از نیروی انسانی متخصص، اساتید و نخبگان دانشگاه ها و مراکز صنعتی و تحقیقاتی برتر کشور می باشد. این شرکت با بهینه سازی تجهیزات و همچنین نوآوری در دستگاه های خط تولید، با بهره وری، بازدهی و ظرفیت بالا محصولات خود را تولید نموده و با بهره مندی از بخش پژوهش و توسعه شامل: آزمایشگاه آنالیز دستگاهی، آزمایشگاه شیمی تر، پایلوت پیشرفته و اتوماتیک تست و ارزیابی عملکرد کاتالیست ها، سعی نموده است که کاتالیست های مورد نیاز کشور را توسعه داده و مطابق با علم و فناوری های روز دنیا حرکت کند.

   

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید