جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراجتماعی و شهریاعترافات یک حسابدار رسمی

اعترافات یک حسابدار رسمی

نگارنده: براین بلوم

تعداد صفحات: 100 صفحه

انتشارات: اینفینیتی پابلیشینگ (ژوئن، 2018)

شابك: 1495830716-978

دستان روی جلد کتاب، پولی را نگه داشته‌اند، اما چرا پول دوم که جلوتر است، بزرگ‌تر است؟

زیرا، جائی‌که پول شما، ذخیره می‌شود مهم‌تر از ارزش آن است.

به ما گفته شده که هرچه بیشتر پول جمع‌ کنیم، از لحاظ مالی وضعیت امن‌تری خواهیم داشت. اما اینکه در چه حسابی آن وجوه نگه‌داری می‌شوند، فرق بین تمام شدن پول و داشتن پول بیشتر را در دوران بازنشستگی مشخص می‌کند.

مرحله جمع‌آوری پول در زندگی ما، تنها بخشی از کل زندگی ما را تشکیل می‌دهد. هنگامی‌که ما، طی مرحله توزیع، واقعاً نیاز به پول داریم، دستورالعمل‌های ناچیزی درباره چگونگی خرج پس‌انداز بازنشستگی وجود دارد.

کتاب حاضر، راهکاری را تشریح می‌کند که بر مرحله توزیع زندگی ما تمرکز دارد. به محض اینکه شما معلوم کنید چه میزان پول در بازنشستگی نیاز دارید، سپس، می‌توانید تعیین کنید چگونه آن را جمع‌آوری کنید. این کتاب، کل روند را ارزیابی می‌کند و ابتدا، با هدف آغاز می‌کند و سپس، کمک می‌کند تا چطور به این هدف دست بیابیم. همچنین، این کتاب شرح می‌دهد که چگونه شما می‌توانید ذخیره امروز خود را به ذخیره‌ای تبدیل کنید که در آینده، طوری آن‌را خرج کنید که گویا سه یا چهار برابر ارزش اسمی آن نشان می‌دهد.

کتاب «اعترافات یک حسابدار رسمی: سرمایه‌ای معادل ارزش بیمه زندگی»، توضیح می‌دهد که چرا این مقوله، می‌تواند واقعیت داشته باشد. همچنین، شرح می‌دهد که چه نرخ بازده‌ای در هر سرمایه‌گذاری نیاز است تا به ارزش اقتصادی یک قرارداد بیمه زندگی نزدیک شود.

زمانی که به انتهای این کتاب برسید، خواهید پرسید: چرا هیچ‌کس از این راهکارها استفاده نمی‌کند. پاسخ ساده این است، هرکس آن را بفهمد، انجام می‌دهد.

شایان ذکر است که کتاب فوق از مجموعه کتاب‌هایی با عنوان « اعترافات یک حسابدار رسمی» است.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید