پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبرخواندنی‌هااسامی پرترافیک‌ترین شهرهای بزرگ دنیا

اسامی پرترافیک‌ترین شهرهای بزرگ دنیا


شهروندان چنین شهرهایی باید هر ساله ساعت‌های زیادی از عمر خود را در ترافیک سپری کنند اما آیا می‌دانستید که شهروندان کدام شهرها بیشتر در ترافیک گیر می‌کنند؟

به گزارش دولت بهار، اسامی پرترافیک ترین شهرهای بزرگ دنیا!به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان ، تحقیقات جدیدی در زمینه ترافیک و آمار شلوغی شهرهای بزرگ توسط گروه تحقیقاتی Reg Transfers UKانجام شده است که خبر از اتلاف وقت بیش از ۱۰۰ ساعتی شهروندان برخی مناطق دنیا می دهد.

در این تحقیق، آمار مربوط به میزان ترافیک های ثبت شده یک هزار و ۶۴ شهر از ۳۸ کشور دنیا مورد بررسی قرار گرفته است. این آمار نشان می دهد که به طور میانگین هر راننده در شهرهای بزرگ دنیا حداقل ۳۲ ساعت از عمر خود را در ترافیک سپری می کنند.

نکته جالب توجه در این آمار حضور ۱۱ شهر از ایالات متحده در میان ۲۵ شهر اول پر ترافیک دنیاست. این کشور با آمار بالای خود بیشترین اتلاف عمر را برای شهروندان خود به همراه دارد.

در جدول زیر میزان ساعت سپری شده در ترافیک را در ۲۰ شهر پرترافیک دنیا مشاهده می کنید. در صدر این لیست لس آنجلس قرار دارد و رانندگان در این شهر ۱۰۴ ساعت از عمر خود را در هر سال در ترافیک می گذرانند. این بدین معنی است که هر راننده باید ۴ روز در سال را تنها در ترافیک باشد.

 

 

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید