پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیاسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۷/۰۸

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۷/۰۸

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز 99/07/08

امروز سهامداران شرکت‌های فولاد کاوه جنوب کیش، پتروشیمی فناوران و بانک خاورمیانه در بورس و معامله‌گران شرکت‌های تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک، تجارت الکترونیک پارسیان کیش و پتروشیمی مارون بیشترین در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش رتبه آنلاین از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت 23هزار و 28واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و 492هزار و 901واحد به کار خود پایان داد و  9میلیارد و 580میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 8هزار و 683میلیارد تومان در 986هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های فولاد کاوه جنوب کیش، پتروشیمی فناوران و بانک خاورمیانه بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های پست بانک ایران، حفاری شمال و سیمان خزر بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2 میلیارد و 305میلیون ورقه به‌ارزش 4هزار و 783میلیارد تومان در 725هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 108واحد رشد کرد و در ارتفاع 17هزار و 453واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک، تجارت الکترونیک پارسیان کیش و پتروشیمی مارون بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بانک دی، بیمه پاسارگاد و صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید