جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبرورزشیاز پرت کردن راکت تا لگد به سکوی تماشاگران/ دبیر فدراسیون تنیس:...

از پرت کردن راکت تا لگد به سکوی تماشاگران/ دبیر فدراسیون تنیس: رفتار احمدیان زشت بود

امین احمدیان

دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفت: دنبال حذف کردن کسی نیستیم اما امین احمدیان چندمین بار است حرکت‌های ناشایستی را مرتکب می شود و فدراسیون باید با او برخورد کند.

به گزارش رتبه آنلاین، پیمان حسنی در گفت و گو با ایسنا درباره حواشی به وجود آمده در دور دوم مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز و تعلیق امین احمدیان بیان کرد: دور دوم مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز که باید دو بازیکن دیگر تیم ملی انتخاب می‌شدند، برگزار شد اما یکی، دو مسابقه مشکوک به تبانی است. همچنین امین احمدیان هم به دلیل رفتارهایی که از خود نشان داد فعلا تعلیق  است و در هفته جاری کمیته انضباطی تشکیل می‌شود تا در مورد این دو مسئله تصمیم‌گیری شود.

حسنی در مورد رفتار امین احمدیان در مسابقات که منجربه  تعلیق او شده است، گفت: طبق قوانین تنیس روی میز سرداور مسابقات بر اساس شدن رفتار ناشایست بازیکن می‌تواند او را از یکی، دو مسابقه و یا از کل مسابقات اخراج کند. احمدیان مقابل رویین‌تن بازی را واگذار کرد و بعد با عصبانیت راکت خود را پرت کرد. پس از اینکه بیرون آمد نیز به سکوی تماشاگران لگد محکمی زد که صدای زیادی را در سالن ایجاد کرد. حرکت زشت  و زننده‌ای بود و همه او را تما شا  می‌کردند. سرداور مسابقات هم تشخیص داد که او دارد جو مسابقات را بهم می زند و با توجه به اینکه دور آخر مسابقات از اهمیت بالایی برخوردار بود و با این جو نمی‌شد مسابقات را ادامه داد، احمدیان را از بازی آخر خود اخراج کرد.

او ادامه داد: ما بارها با تذکر و ارشاد کردن سعی کردیم مسائل را این چنینی را حل کنیم و دنبال حذف کردن کسی نیستیم بلکه می خواهیم فردی که در این سیستم فعالیت می کند در چهارچوب اخلاقی کار کند. اما امین احمدیان چندمین‌بار است چنین حرکتی را مرتکب می‌شود و فدراسیون باید با او برخورد کند حتی اینکه این بازیکن،بازیکن تیم ملی باشد. در همین مسابقات نوشاد و نیما عالمیان اصرار داشتند بازی نکنند و سرمربی تیم ملی هم نامه ارسال کرد مبنی براینکه این دو نفر انتصاب شوند اما چون انتخابی تیم ملی برای قهرمانی جهان بود فدراسیون مخالفت کرد و گفت همه باید در مسابقات انتخابی شرکت کنند  که البته نوشاد و نیما هم تمکین کردند.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز در پاسخ به این پرسش که نتیجه دور دوم انتخابی چه زمانی اعلام می شود تاکید کرد: ابتدا جلسه کمیته انضباطی برگزار شود و  بازی های مشکوک به تبانی است بررسی می شودو در نهایت پس از تصمیم‌گیری نتیجه دور دوم انتخابی تیم ملی اعلام خواهد شد.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه امین احمدیان با توجه به اینکه دور آخر مسابقات را بازی نکرد، تیم ملی را از دست داده است یا خیر تصریح کرد: او با شکست برابر رویین تن تیم ملی را از دست داد و بازی آخر برای او دیگر تاثیری نداشت اما برای بازیکنان دیگر دور آخر مسابقات انتخابی تیم ملی موثر بود.

 

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید