نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: جای تاسف دارد که دولت مردم را به بورس دعوت و ناگهان آنان را در این بازار به حال خود رها می‌کند.

به گزارش رتبه آنلاین از افکارنیوز،  احسان ارکانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: متاسفانه در حوزه‌هایی چون مسکن، خودرو و ارز شاهد از هم گسیختگی هستیم.

وی با اشاره به اینکه در این شرایط وزیر صمت به روش سنگالی برکنار شد، افزود: تیم اقتصادی دولت ناهماهنگ است و جای تاسف دارد که دولت مردم را به بورس دعوت و ناگهان آنان را در این بازار به حال خود رها می‌کند.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت دلار را با نرخ ۳ هزار تومان تحویل گرفت و امروز نرخ آن به ۳۰ هزار تومان رسیده و داشتن مسکن هم به آرزوی دست نیافتنی تبدیل شده است.

ارکانی با بیان اینکه مردم در این همه فشار مچاله شده‌اند و باید صحبت آن ها شنیده شود، اظهار داشت: آقای روحانی که در قرنطینه است و لذا رئیس مجلس نباید با دولت و نابسامانی هایش مماشات کند چرا که در این صورت، مردم مجلس را شریک اقدامات نامناسب و نابسامانی ها می‌دانند.

وی گفت: امروز اولویت طرح تامین کالاهای اساسی در مجلس به تصویب رسید که گام مهمی برای کمک به معیشت مردم است و نباید فراموش کرد که سوال و استیضاح دو ابزار مجلس هستند که نباید استفاده از آن ها برای رفع مشکلات کمرنگ شود.