جمعه 10 فروردین 1403
خانهاسلایدر اصلیارائه رتبه‌بندی اولیه شرکت تولیدی و صنعتی فراسان

ارائه رتبه‌بندی اولیه شرکت تولیدی و صنعتی فراسان

جلسه رتبه بندی اولیه و صحه گذاری بر مستندات شرکت تولیدی و صنعتی فراسان در تاریخ 28 و 29 خرداد از سوی  گروه پارسیان هوشمند (مجری رتبه بندی فعالان اقتصادی) در دفتر مرکزی و کارخانه این شرکت در شیراز برگزار شد.

به گزارش رتبه آنلاین، در این جلسه حسن فروزان فرد رییس هیات مدیره گروه پارسیان هوشمند، پریسا فرمانی کارشناس صنعت شیمیایی و محمدامین کرمی مسوول هماهنگی پرونده رتبه بندی از طرف گروه پارسیان هوشمند و محمدرضا ظهیرامامی مدیرعامل، علیرضا ظهیرامامی و زهره ظهیرامامی عضو هیات مدیره و سایر مدیران ارشد شرکت فراسان حضور داشتند.

در روز اول رتبه بندی اولیه با مستندات ارسالی توسط حسن فروزان فرد ارایه شد.

در بررسی های این جلسه، ظهیرامامی درباره تسهیلات این رتبه بندی نکاتی مطرح کرد که از سوی  فروزان فرد اینگونه پاسخ داد شد: مرکز ملی رتبه بندی اتاق مشوق‌هایی را در این زمینه در سطح اتاق بازرگانی و ارگان‌های دولتی اعلام کرده اما یکی از موارد مهمی که از سال 90 در حال پیگیری بوده، این است که بتوانیم هیات رییسه اتاق ها خودشان رتبه بندی شده باشند و همه از شرکت های رتبه بندی شده برتر این طرح انتخاب شوند.

در روز دوم نمایندگان گروه پارسیان هوشمند برای  بازدید از کارخانه و صحه گذاری بر مستندات فراسان به کارخانه اعزام شدند.

واحدهای تحقیق و توسعه، کنترل کیفیت و … مورد بازدید قرار گرفتند. در انتها قرار شد که مستندات تکمیلی طی یک هفته برای کمیته رتبه بندی ارسال شود.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید