جمعه 31 فروردین 1403
خانهاسلایدر اصلیادامه حضور البرز دارو در فرآیند رتبه‌بندی

ادامه حضور البرز دارو در فرآیند رتبه‌بندی

شرکت داروسازی البرز دارو  از سال ۹۰ وارد فرآیند رتبه بندی شده و در همان سال حایز رتبه زرین یک ستاره و در سال ۹۱ حایز رتبه سیمین یک‌ستاره شده است.

به گزارش رتبه آنلاین، این شرکت به  منظور تعیین رتبه خود درحوزه فعالیت صنایع دارویی در طرح ملی رتبه بندی فعالان اقتصادی ثبت نام کرد تا با افزایش شفاف­ سازی موجبات بهبود در محیط کسب و کار فراهم آورد .

بر پایه این گزارش، عملکرد این شرکت براساس مدل رتبه بندی اتاق ایران در یک فرآیند 45روزه طی سه سال گذشته در چهار حوزه توان اقتصادی، توان رقابتی در کسب و کار، مدیریت و صلاحیت حرفه ای و هم چنین مسئولیت پذیری اجتماعی ومشتری مداری مورد بررسی قرار خواهد گرفت. نوع فعالیت این‌شرکت تولیدی و زمینه فعالیت آن تولید انواع دارو است.

جلسه بازدید از محل شرکت البرز دارو با هدف ارایه رتبه بندی اولیه شرکت در سال ۹۸ و همچنین بازدید از دفتر و زیر ساخت های شرکت نامبرده با حضور فرشید شکرخدایی،حسن فروزانفرد و سرور اصغرپور و از طرف آن شرکت(مرتضوی مدیرعامل،عقوبی مدیر فروش،خاجی مدیر سفارشات و خریدها ، حبیبی مدیر اداری و منابع انسانی ، ملک پور نماینده مدیریت در امور سیستمهای مدیریت کیفیت و مدیر تعالی، امینیان مدیر صادرات و  رییس بازاریابی شرکت متقاض) در تاریخ پنجم مردادماه ۹۸ در دفتر مرکزی آن شرکت در شهر تهران برگزار شد.

معرفی شرکت

شرکت پخش البرز(سهامی عام) وابسته به شرکت سرمایه گذاری البرز، از بزرگترین، معتبرترین و خوشنام ترین شرکت های تامین، توزیع و پخش سراسری کالا و دارو در کشور است. این شرکت با چهار دهه سابقه، از سال 1353 با تهیه و توزیع مهمترین و عمده ترین کالاهای مورد نیاز خانواده های ایرانی و توزیع سراسری محصولات به تمامی نقاط میهن، افتخار خدمت رسانی به هموطنان گرامی را داشته است. این شرکت از قدیمی ترین شرکتهای پخش کالا و دارو در ایران است که هم اکنون با در اختيار داشتن ظرفيت هاي وسيع انبارش كالا، استفاده از امکانات گسترده حمل و نقل و توزيع و بهره مندي از زيرساخت هاي نوين فناوري، نقشی بسیار مهم و حیاتی در توزیع انواع محصولات غذایی، دارویی و بهداشتي مورد نیاز خانوارهای کشور ایفا می‌کند.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید