شنبه 11 فروردین 1403
خانهاخبار روزاخراج کارمندان رشوه گیر از آمازون 

اخراج کارمندان رشوه گیر از آمازون 

کارمندان رشوه گیر از آمازون اخراج می شوند
شرکت آمازون بزودی طرحی ویژه را برای اخراج کارمندان رشوه بگیر اجرایی می کند. کارمندانی که اغلب در قبال رشوه اطلاعات خصوصیشرکت را افشا می کنند.

کارکنان آمازون به علت حساسیت و اهمیت کار خود اغلب در معرض رشوه های مختلف قرار می گیرند اما مهم این است که رشوه های مذکور را نپذیرند. موضوعی که برای شرکت آمازون از اهمیت بسزایی برخوردار است. بر همین اساس آمازون کارمندان خود را که داده های محرمانه و خدمات دیگر را در مقابل رشوه های نقدی ارائه می کنند، بررسی می کند.
به گزارش تجارت نیوز، روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد که آمازون گزارش های مرتبط به کارکنانی را که به اطلاعات خصوصی شرکت یا مشتریان دسترسی دارند بررسی می کند. بسیاری از کارکنان آمازون در بخش هایی کار می کنند که در صورت افشای اطلاعات ضررهایی سنگین به شرکت وارد می کنند.
گاهی اوقات اطلاعات مرتبط با فروشگاه الکترونیک به فروشندگان ناشناس، کارگزاران و دیگر افرادی که با بازار آشنایی دارند به اشتراک گذاشته می شود در واقع کارمندان در نقش واسطه ها یی عمل می کنند که نظرات منفی را حذف و سایت های ممنوعه را برای کاربران باز می کنند.
این تحقیقات در ماه مه آغاز شد، یعنی درست پس از آنکه شرکت آمازون به نشر اطلاعات خود در چین مشکوک شد. گزارش های رشوه خواریآخرین چالش آمازون در محافظت از یکپارچگی بازار، پس از سال ها کار برای ریشه کن کردن این موضوع است.
از سال ۲۰۱۵، آمازون اقدامات قانونی ویژه ای را برای مبارزه با کلاهبرداری ها انجام داده است.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید