جمعه 31 فروردین 1403
خانهخبرورزشیاختلاف رتبه‌ ششم تا پانزدهم لیگ برتر؛فقط چهارامتیاز

اختلاف رتبه‌ ششم تا پانزدهم لیگ برتر؛فقط چهارامتیاز

در اتفاقی جالب اختلاف تیم های ششم تا پانزدهم رقابت های لیگ برتر تنها 4 امتیاز است.

به گزارش رتبه آنلاین به گزارش تابناک ورزشی، فصل جاری لیگ برتر هفته دوازدهم را پشت سر گذاشت و مسابقات لیگ به دلیل برگزاری اردوی ملی و دو بازی دوستانه ایران برابر پاناما و ونزوئلا به تعطیلات وارد شده است. در پایان هفته دوازدهم پارس جنوبی جم با 25 امتیاز صدرنشین است و پرسپولیس با یک بازی کمتر 23 امتیازی شده و در رتبه ی دوم قرار گرفته است؛ در رتبه ی سوم هم تیم پیکان قرار دارد که با 23 امتیاز این رده را به خود اختصاص داده است.
رتبه های پنجم و ششم هم با 17 امتیاز به ترتیب در اختیار پدیده مشهد و فولادخوزستان است، اما نکته جالب جدول رده بندی از این رتبه به بعد است، جایی که تیم های ششم تا پانزدهم تنها 4 امتیاز اختلااف دارند.
در رتبه ششم سایپا 14 امتیازی است و پس از این تیم ذوب آهن و صنعت قرار دارند که هر دو 13 امتیازی هستند. در رتبه های بعدی تراکتورسازی، سپیدرود، استقلال تهران و در نهایت نفت تهران قرار دارند که 12 امتیازی هستند و سپاهان و گسترش فولاد با 10 امتیاز در تعقیب آنها هستند. رتبه ماقبل پایانی با 10 امتیاز به استقلال خوزستان تعلق دارد و در نهایت تیم سیاه جامگان با علیرضا مرزبان در رتبه انتهایی جدول رده بندی با کسب 7 امتیاز از 12 مسابقه قرار دارد.
تیم های استقلال تهران، تراکتورسازی، سپاهان و ذوب آهن در فشرده ترین قسمت جدول قرار دارند و این نوید برای آنها وجود دارد که با یک پیروزی می توانند صعودی چشمگیر در جدول داشته باشند. البته این نزدیکی عجیب تیم ها بی شک حاوی نکات فنی هم است که دلیل آن باید به صورت تخصصی مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد، چرا که در لیگ های معتبر اروپا این اختلاف حداقل 10 امتیاز است.
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید