چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیاحتمال جایگزینی محصولات خانواده رنو با محصولات دیگر در حال بررسی است

احتمال جایگزینی محصولات خانواده رنو با محصولات دیگر در حال بررسی است

محمدرضا سروش مدیرعامل سایپا در نمایشگاه خودرو تهران اعلام کرد: طی ۹ ماه گذشته زیان سنگینی به شرکت وارد شده و ادامه این وضعیت محدودیت‌های جدی را برای خودروسازان و صنایع قطعه سازی ایجاد خواهد کرد.
تعلل در اعلام قیمت‌های جدید و فروش خودرو با قیمت پایین تر از قیمت تمام شده، زیان سنگینی را به شرکت وارد کرده است و امیدوارم طی چند روز آینده قیمت‌های جدید اعلام شود.
به طور منطقی با افزایش قیمت میزان تقاضا کاهش می‌یابد اما باید توجه کرد که نمی توانیم محصول را با قیمت زیر قیمت تمام شده بفروشیم چرا که زیانی که ایجاد می‌شود به جریان نقدینگی آسیب می‌زند و در نهایت به سهامداران زیان جدی وارد می‌کند.
پیش‌بینی‌ها به گونه ای است که قیمت‌ها به صورتی افزایش یابد که منافع مشتریان نیز لحاظ شود و جذابیت برای آنها وجود داشته باشد.
همکاران ما پیگیر هستند تا خودروهای جایگزین جدیدی برای جایگزینی با محصولات گروه رنو پ برلیانس سفارش گذاری و معرفی شود، که البته زمان بر است و پیشنهادات پیشین نیز پا برجا است.
پروژه اس پی ۱۰۰ که متوقف شده بود برنامه ریزی شده تا در سال آینده مجدد آغاز شود.
در مورد پراید و سایر خودروهای سایپا همه استانداردهای تعیین شده تا ابتدای دی ماه سال جاری رعایت شده است و تا ابتدای سال آینده مشکلی برای رعایت این استانداردها نداریم، البته برخی از استانداردها مانند سنسور جانبی لازم است که توسط سازمان استاندارد با توجه به شرایط جدید بازنگری شود.
اخبار مرتبط

بیشترین بازدید