پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهاخبار روزآغاز ثبت‌نام در نمایشگاه شرکت‌های نوپا و استارت‌آپی کشور

آغاز ثبت‌نام در نمایشگاه شرکت‌های نوپا و استارت‌آپی کشور


رویداد «تجاری‌سازی طرح‌های فناورانه»، سوم تا ششم دی ماه امسال به مناسبت هفته پژوهش‌وفناوری و همزمان با نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، این رویداد چهار روزه از سوی دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در قالب سه بخش برگزار می‌شود که عبارتند از “رویداد فرصت‌ها و چالش‌های کارآفرینی در ایران که به صورت نیم روز و شامل چندین سخنرانی علمی و پنل تخصصی در زمینه چالش‌های کارآفرینی برگزار می‌شود”، “نمایشگاه شرکت‌های نوپا و استارت آپی کشور با حضور بیش از یکصد استارت‌آپ فعال در حوزه‌های مختلف فناوری” و “رویداد سه روزه ارائه طرح‌های برگزیده به سرمایه‌گذاران جهت جلب نظر ایشان و جذب سرمایه (Match Making)”.

بر اساس اعلام دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم، ثبت‌نام در نمایشگاه شرکت‌های نوپا و استارت آپی کشور آغاز شده است.

در سه روز اول این رویداد،  10 طرح برگزیده توسط متخصصین برای سرمایه‌گذاران تشریح می‌شود و سپس طی جلسات مذاکره رودرو (B2B) مراحل بعدی جلب نظر و جذب سرمایه انجام می‌شود.

نکته حائز اهمیت در تمام این سه رویداد اعطای گرنت وزارت علوم به طرح‌هایی است که در ایام نمایشگاه موفق به جذب سرمایه‌گذار می‌شوند.

علاقه‌مندان می‌­توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی برای حضور در نمایشگاه با شماره­ تلفن‌های 5-66028963 تماس بگیرند.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید