پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبراجتماعی و شهریآخرین اقدامات وزارت مسکن برای خانه دار شدن مردم

آخرین اقدامات وزارت مسکن برای خانه دار شدن مردم


وزیر راه و شهرسازی گفت: کار مهمی که در وزارت راه و مسکن انجام می دهیم عرضه زمین ، ارائه مشوق ها و تسهیلات برای سازندگان است تا مردم صاحب خانه شوند.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، اسلامی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما با مجلس در تعامل و گفت و گو هستیم در همین راستا بحث تمدید مشوق های مالیاتی برای موجرها را انجام داده ایم.

وی در ادامه در ارتباط با اقدامات این وزارتخانه برای کاهش قیمت مسکن توضیح داد: مسکن تابع شرایط عمومی بازار اقتصادی است. کار مهمی که انجام می دهیم عرضه زمین، ارائه مشوق‌ها و تسهیلات برای سازندگان است تا مردم صاحب خانه شوند.

وزیر راه و شهرسازی در ارتباط با اقدامات انجام شده برای راه‌ها و جاده‌های مناطق سیل زده نیز گفت: بیش از ۱۲۸۰۰ کیلیومتر از راه‌های کشور آسیب دید؛ حدود ۱۱۸۰۰ کیلومتر از این راه ها را بازسازی کردیم، البته بسیاری از راه ها هنوز نیاز به ترمیم اساسی دارد.

وی همچنین گفت: برخی از این راه ها که مهم ترینش در پل دختر است هم بخش  بازسازی دارد و هم بخشی جدید را خواهیم ساخت.  به طور کلی در فرایند بازسازی هستیم و منابع مالی‌اش را تامین می کنیم.

اسلامی در پایان گفت: به جز جاده پل دختر که کاری سنگین است و بیش از یک سال ساخت آن طول می‌کشد، مابقی راه ها  را تا آخر سال تحویل می‌دهیم.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید